»V okviru projekta Queer Archives Institute se ukvarjam s kvirovsko preteklostjo in izkušnja s HIV-om je bila ključna za kvirovske skupnosti predvsem v osemdesetih in devetdesetih letih.«
»Poklical sem jih in vprašal, ali lahko pridem s kamerami, in rekli so, da lahko.«
»To je prva velika razstava na to temo v Evropi, če ne kar na svetu.«
»Kvirovski umetniki, ki jih vidite na tej razstavi, so bili v svoji dobi del zelo živahne mreže.«
»V [razvoju] serije sem bila zelo odprta glede svoje namere, da bi v glavno vlogo postavila kvirovske otroke. Sem slaba lažnivka, tako da bi težko nekaj na skrivaj prikradla v scenarij.«
»Poleti sem izvedel, da so si kvirovski aktivisti, ker političnega odziva ni bilo, zadali velikansko in izjemno nevarno nalogo, rešiti te ljudi in jih prepeljati na varno.«
»Lahko se pogovarjamo o podelitvah nagrad in o zastopanosti, ključno pa je vprašanje večje zastopanosti v samih vsebinah.«
»O tem sem moral izvedeti več, zanimalo me je, kaj jim grozi, kakšno je njihovo delo, kaj so dosegli, pa tudi, kakšni ljudje so to, saj prevzemajo ogromno odgovornost, ki se je vsi drugi otepajo.«
»Ampak kako naj razumemo neko deželo ali čas, če ne govorimo tudi o materah in kvirovski skupnosti?«
»To je lastnoročno popeljal v mainstream kinematografijo.«
»Ni treba, da ste kvir, da se borite za enakopravnost, ni treba, da ste bili žrtev kolonizacije, da veste, kako pomilovanja vredna je bila – biti morate samo zelo, zelo dostojno bitje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju